  • Data: 2009-01-14 10:22:01
    Temat: Re: Policjanci wkroczyli do sklepów z "dopalaczami"
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 01:03:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Kontrolę skarbową się przykładowo robi rutynowo raz na ileś lat w każdej
    > firmie, niezależnie od tego, czy są podejrzenia o nieprawidłowości, czy
    > ich nie ma. Policja takich uprawnień nie ma, choć moim zdaniem w wielu
    > wypadkach by się takie uprawnienie przydało.

    Chyba raczysz żartować Robert!!
    Dawać kolejną broń policji?
    Ilu z policjantów zna zasady księgowania, rozliczania, bilansowanie, itp
    itd. Czy oni sa specjalistami od spraw księgowych, prawa pracy i innych
    powiązanych ustaw związanych z prowadzeniem DG?
    Śmiem w to wątpić - żeby nie powiedzieć iż jestem tego pewien.
    Na palcach jednej ręki można by policzyć policjantów którzy mają BLADE
    pojęcie jak się prowadzi KPiR, ale już mniej by wiedziało jaka jest różnica
    pomiędzy KPiR a EP. O rejestrach VAT nie wspomnę. I EŚT ;)

    Niechaj policja zajmuje się swoimi obowiązkami.
    By udupić przedsiębiorcę - aż nadto jest "organów" w chwili obecnej - po co
    dodawać kolejny organ w postaci policji do tego grona?

    > Byle sensownie unormowane i odpowiednio wykorzystywane.

    Eee - ZAWSZE kogoś się poświęci by zdobyć cel. jaki problem "wystawić"
    kilku policjantów by "udupić" danego przedsiębiorce?
    Bez policji sobie i tak poradzono np. z p. Kluską - to chyba najbardziej
    głośny przypadek - choć nie odosobniony i wcale nie taki rzadki.