  • Data: 2009-01-16 18:44:14
    Temat: Re: Policjanci wkroczyli do sklepów z "dopalaczami"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi chodziło o to, czy ktoś weryfikuje, czy ci biegli czasem nie
    > pracują (poza pełnieniem roli biegłego oczywiście) na rzecz
    > producentów oprogramowania :D

    Teoretycznie jest to w gestii sądu okręgowego, przed którym rzeczeni biegli
    składają przysięgę. Sądzę, ze wysokość wynagrodzenia biegłego jest na tyle
    intratna, że raczej nie ryzykują oni "wpadki", choć oczywiście wykluczyć
    tego nie sposób.

    > Mylę się, że dla wielu biegłych ta rola (biegłego) jest jedynie
    > uboczną funkcją i zarobkiem, traktowanym jako dochód z "umów
    > wykonywanych osobiście"?

    Tak, ale to są przeważnie albo pracownicy organów ścigania (czasem
    emerytowani), albo właściciele serwisów lub sklepów z komputerami.