  • Data: 2009-01-15 00:26:32
    Temat: Re: Policjanci wkroczyli do sklepów z "dopalaczami"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:m9rcpzgj2ak$.1kuxjg4nojcle.dlg@40tude.net...
    > Chyba raczysz żartować Robert!!
    > Dawać kolejną broń policji?
    > Ilu z policjantów zna zasady księgowania, rozliczania, bilansowanie, itp.
    > itd. Czy oni sa specjalistami od spraw księgowych, prawa pracy i innych
    > powiązanych ustaw związanych z prowadzeniem DG?

    Całkiem sporo.

    > Śmiem w to wątpić - żeby nie powiedzieć iż jestem tego pewien.
    > Na palcach jednej ręki można by policzyć policjantów którzy mają BLADE
    > pojęcie jak się prowadzi KPiR, ale już mniej by wiedziało jaka jest
    > różnica pomiędzy KPiR a EP. O rejestrach VAT nie wspomnę. I EŚT ;)
    > Niechaj policja zajmuje się swoimi obowiązkami.

    To i mnie nie chodziło o prowadzenie przez policję kontroli skarbowych, bo
    to sensu by nie miało. Chodziło mi tylko o danie uprawnień kontrolnych jako
    takich, a na wzór przywołałem te kontrole skarbowe.

    > By udupić przedsiębiorcę - aż nadto jest "organów" w chwili obecnej - po
    > co dodawać kolejny organ w postaci policji do tego grona?

    Bo Policja i tak się tym zajmuje, tylko kieruje tym "z tylnego siedzenia".
    A to sensu nie ma.

    Akurat chyba nie najlepszy. :-)