  • Data: 2009-01-16 08:46:09
    Temat: Re: Policjanci wkroczyli do sklepów z "dopalaczami"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Jan 2009, Robert Tomasik wrote:

    > Tak. Od pewnego czasu nie przybiera się do czynności przedstawicieli
    > organizacji powołanych do reprezentowania producentów programów, tylko
    > biegłych sądowych.

    Mi chodziło o to, czy ktoś weryfikuje, czy ci biegli czasem nie
    pracują (poza pełnieniem roli biegłego oczywiście) na rzecz
    producentów oprogramowania :D
    Mylę się, że dla wielu biegłych ta rola (biegłego) jest jedynie
    uboczną funkcją i zarobkiem, traktowanym jako dochód z "umów
    wykonywanych osobiście"?

    pzdr, Gotfryd