  • Data: 2009-01-16 18:46:51
    Temat: Re: Policjanci wkroczyli do sklepów z "dopalaczami"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:gkq0rl$n8u$1@inews.gazeta.pl...
    > rzeczywiście postęp jest, ciekawe dlaczego wcześniej nikomu to nie
    > przeszkadzało...

    Wydaje mi się, że z tego powodu, ze dla wszystkich było tak wygodniej.
    Organa ścigania nie płaciły za ekspertyzy. Od razu był wniosek o ściganie
    składany przez biegłego. Biegły robił to szybko i sprawnie, bo miał kasę z
    zakończonego procesu, a nie za samą czynność. A sami zainteresowani
    wiedzieli dobrze, że nikt tu nie naciąga i opinia jest prawdziwa. Ale
    faktycznie było to naruszenie prawa.