  • Data: 2005-01-03 16:19:09
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 17:09:16 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj1ao0dfmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > To raczej tacy jak pan robi? wszystko, ?eby tak by?o.

    O, nie nie imputuj mi tu niczego takiego doktorku. Prawo niestety jest
    prawem. A jak cis sie nie podoba to napisz lepsze, przekonaj swojego
    posła, albo sam kandyduj do sejmu a jak się tam dostaniesz przeforsuj
    swoją ustawę. Albo wyjedź z tego kraju jak ci tu tak niedobrze. Podobno w
    Irlandii mozna zarobić miesięcznie 8.000 zł przy wymianie okien.

    --
    Falkenstein
    skazania.