  • Data: 2005-01-03 16:27:52
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 16:34:30 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A ma ten dysk, czy ju? przepad??

    Ma. Nadal jest jego właścicielem. O jego zwrocie lub przepadku orzeknie
    sąd w orzeczeniu kończącym postępowanie. To taki drobny niuans języka
    prawnego. Pewne słowa oznaczają pewne rzeczy

    >>> Art. 50. Zapewnia sie nienaruszalnosc mieszkania. Przeszukanie

    > Pan sobie sam poszuka w ko?cu pan jest podobno prawnik, a nie ja :)
    > Pan troche popracuje ja zaczekam na obalenie przez pana konstytucji na
    > podstawie "odpowiednich ustaw oraz rozporzadzen wykonawczych"

    Kodeks postępowania karnego. Art 220 paragraf 3.
    I proszę nie mówić o obalaniu konstytucji, gdyż prawa konstytucyjne
    podlegają ograniczeniom określonym w ustawach. Sama konstytucja tak
    stanowi.

    --
    Falkenstein
    skazania.