  • Data: 2005-01-03 18:16:19
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a)
    w news'ie: news:crc1jq$nkh$1@inews.gazeta.pl

    > moge Ci screen z strony pokazac z ktorej pobieram soft.
    > Legalnie, rejestrujac sie. (oczywiscie kazdy student obiety programem
    > ma haslo i login)
    > http://cpp.g5.pl/zakupy.jpg

    Heh, ale to przecież nie ma nic do rzeczy. Uczelnia ma
    kupioną licencję (nie umowę) na ileś tam szt programów
    i iluś tam ludzi (studentów, np.) może to sobie z sieci
    pobrać. (na otrzymane od Microsoft'u hasło) To taka
    forma sprzedaży stosowana przez Microsoft.
    Nie ma żadnych idywidualnych (na piśmie) umów.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Jeśli ktoś komuś coś, to i owszem,