  • Data: 2005-01-03 17:19:36
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    [...]

    > poczytaj ustawe o policji,

    > aby moc z tego korzystac musi byc spelnione:

    > 1. czynnosc nie cierpiaca zwloki np poscig, morduja kogos itp
    >
    > 2. i nie ma mozliwosci uzyskania tego nakazu

    Znasz chociaz jeden przypadek kiedy Policja przeszukala mieszkanie
    na tak zwana legitymacje, znajdujac jakis nielegalny przedmiot i
    potem nie dostarczyla nakazu?
    Ja sie sprawa zaczalem interesowac kiedy przepatrzyli mi mieszkanie
    na podstawie donosu sasiadki-wariatki, ktora stwierdzila, ze
    przetrzymuje jej siostra (swoja droga siostra zmarla chyba 5 lat
    wczesniej)... Okazalo sie, ze sobie moge...

    j.