  • Data: 2005-01-03 16:16:42
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 17:04:22 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj1acqjomg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Sam pan napisa? ?e mog? wej?? na jak?? legitymacj?.

    Jeżeli mają uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa. Ot tak sobie
    nie mogą. Radze zapznać się z kontekstem, żanim zaczniesz łapać za słówka
    doktorku. Pisałem, że mogą przeszukac dysk jak zobaczą na półce pudła z
    płytami. Ale nie mam obiowiązku ich wpuścic.

    > Nawet fa?szyw?, bo pan za?ó?my nie wie jak wygl?da prawdziwa.
    > Praktycznie wed?ugpana mo?e wej?? z?odziej, który panu wyniesie dysk.

    Zdarzały się takie przypadki, ale jak ma się wątpliwości można
    zatelefonowac na komisariat i poprosić o potwierdzenie tozsamości
    funkcjonariuszy.

    --
    Falkenstein
    skazania.