eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-13 14:18:01
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja jestem w innej sytuacji bo do mnie policja przychodziła wielokrotnie
    > i pewnie wielokrotnie jeszcze przyjdzie.

    No patrz u mnie tez byli, wprawdzie w innej sprawie bo szukali jakichs
    czarnuchow czy cos, i chodzili po sasiadach, byli z gospodarczego , nawet
    ich zawrocilem jak wychodzili zeby spytac o te konfiskaty itp.
    Generalnie powiedzieli ze prokurator musi miec jakies podstawy zeby wejsc do
    domu, taka podstawa moze byc: logi jakies ze sie sciaga z p2p, donos
    podpisany , kiedy wiadomo kto donosi i jest wiarygodny (nie wiem na czym ta
    wiarygodnosc miala by polegac:)), zwykle anonimowe sa brane pod uwage ale
    dosc ostroznie, bo to sliskie i mozna sie "pomylic" potem bardzo .
    Jeszcze jest sprawa wagi (wg. mnie bo wkoncu policja nawet przy takiej
    luznej rozmowie a moze przedewszystkim nie bedzie sie spowiadala jak to
    wszystko robi) takiego donosu , jesli ktos doniesie ze ktos ma narkotyki,
    pedofil ,bron itp, no to bardzo powaznie to traktuja, ale tu sie klania
    jeszcze bardziej odpowiedzialnosc osoby donoszacej za szkalowanie kogos
    itp...odpowiedzialnosc karna.
    Wiec mowili ze jesli nie maja twardych raczej dowodow to nie wejda , a jesli
    juz wejda to ostroznie i jesli ma sie dokumenty na wszystko to nie draza i
    nie zabieraja komputera.
    Tu mnie troche uspokoili , no ale wiadomo to byla taka sobie rozmowa przy
    okazji wiec.......wiadomo.
    Mowili tez ze (pomijajac sprawy dowodowe itp) jesli komputer stacjonarny to
    biora dysk, jesli laptop to calosc.
    No ale policjanow i prokuratorow jak psow u nas i to zalezy od konkretnego
    czlowieka co postanowi (tak sami powiedzieli:)
    Szkoda ze mieli malo czasu bo bym ich wypytal jeszcze o inne rzeczy, a moze
    nie chcieli zbytnio gadac i zdradzac tajemnic:).....

    > Ale programy - jeżeli są takie wersje - używam w wersji trialowej
    > lub w najgorszym razie edukacyjnej i mogą mi skoczyć i obtoczyć. :)
    >
    > pozdrawiam

    N tym sie nieznam wiec nie pytalem, faktura , paragon , na oprogramowanie
    mowili ze to im wystarczy na miejscu.

    pozdro

    --
    j...@p...pl