eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-13 14:24:45
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek23 napisał:
    [..]

    Tak jak piszesz to teoria.
    Jedyne co się zgadza to , że zabierają dyski i całe laptopy bo miejsca
    na całe złomy już nie mają.
    Cała reszta to bujdy na resorach. Żyjemy w państwie na wskroś policyjnym
    z wszelkimi tego negatywnymi konsekwencjami dla podobywateli.

    > N tym sie nieznam wiec nie pytalem, faktura , paragon , na oprogramowanie
    > mowili ze to im wystarczy na miejscu.

    Żadna faktura ani paragon nie stanowi o legalności softu to tak swoją
    drogą bo mogłem kupić soft a potem go sprzedać.
    Tyle, że karalność nie jest za nielegalny soft a za piracki, więc takie
    papierki w sumie mogą ostudzić ich zapędy bo w żaden sposób już nie
    wcisną komuś nabycie programu uzyskanego z czynu zabronionego.

    Nie wiem jak jest teraz, ale ja swego czasu za 130 złotych (sic!)
    nabyłem od M$ CAŁY PAKIET ich oprogramowania. Po prostu wszystko,
    kilkadziesiąt płytek z wszelakim ich softem.
    To taki pakiet dla dystrybutorów, nie wiem czy dalej jest do dostania.
    Jeżeli tak to polecam :)

    pozdrawiam
    Arek

    --