eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-13 21:04:39
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 pisze:
    > Ja np. zamiast 100 czy 1000 filmow mam 12 (oryginalne) ale tylko te ktore mi
    > sie podobaja i nie nudza
    [8<]
    > power DVD kupilem oryginal ok 250zl,

    Dla 12 filmów kupiłeś program, który bez problemu zastąpi pierwszy
    lepszy darmowy player? Ba, za tyle to masz byle jaki odtwarzacz DVD do TV.

    > nero tez ok 250zl,

    Kolejna kasa w błoto, za połowę z tego masz nagrywarkę DVD razem z Nero
    Express, w ogóle co Ty wypalasz, że Ci CDBurnerXP Pro nie wystarcza?

    > 1500zl. Kupilem na raty.

    Następnym razem nie daj sobie wciskać zbędnych rzeczy tylko dlatego, że
    kupujesz na raty ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";