eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-09-14 16:17:31
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2021 o 11:20, J.F pisze:

    > No i co - myslisz, ze chwile pozniej nie przekazal "pogotowie mowi, ze
    > on nie zyje"

    Myślę, ze nie bo Pogotowie nie ma kontaktu z Dyżurnym - choć to wydaje
    się nieprawdopodobne, tylko z CPR-em. i ten kontakt jest generalnie w
    jedną stronę - d CPR.

    > A czy wtedy nie powinien patrol prokuratora powiadomic ?

    Tak. osobiście do nie wysłać list polecony.

    > No nie, jak, przeciez byli na miejscu i widzieli - nikt mu nic zlego
    > nie zrobil, sam zmarl, zgon naturalny :-)

    Wg sekcji zmarł w wyniku otrucia. Ale to mało ważne. Prokuratora
    powiadomiono, skoro prowadzone jest postępowanie.

    > Maja szkolenie, doswiadczenie, ekg ... ale czemu nie probowali
    > reanimacji, to jestem ciekaw.

    Widocznie serce biło. Gość mógł być nieprzytomny, ale nie każdego
    nieprzytomnego się reanimuje.

    > Tylko ciekawe, ze bez interwencji to jakos rzadko umieraja..

    Wiesz, przyszyło mi do głowy. Jakby tak walnąć artykuł pod tytułem
    Pracownicy BIEDRONKI mordują klientów. A potem tekst, ze gość był przed
    śmiercią widziany w BIEDRONCE. Jak sądzisz? Ludzie by uwierzyli?

    --
    Robert Tomasik