eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-09-14 17:01:33
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2021 o 11:15, J.F pisze:

    > A jak sie potem poskarzy za niesluszne postawienie zarzutow :-)

    Ale na co ma się skarżyć? Inaczej się nie da a i tak to dla jego dobra
    wiec niech spierdala ze skargami. Robert coś wspominał jak kończą
    "prawnicy i filozofowie".

    > No ale fakt, ze KPK mamy, na cos tam sie trzeba powolac, aby
    > odpowiednie czynnosci prowadzic.

    Taa. Akurat on się powoływał na ustawę o policji (czy raczej
    rozporządzenie wykonawcze) i tłumaczył, ze nakłada ona obowiązek
    "podania powodu" a nie "podania prawdziwego powodu". I twierdził, że
    skoro podali już że to z powodu "że rowery giną" to musieli mu tych
    rowerów szukać w gaciach, bo inaczej się nie da i już - nieszukanie
    rowerów u podejrzanego w dupie byłoby ponoć niedopełnieniem obowiązków;)
    No i jak takiego kulsona traktować poważnie? A weź pod uwagę, że to
    kulsonia elita...

    > od 15 lat w zasadzie bezgranicznego, bo Schengen :-)
    > Zreszta wczesniej tez inaczej to tam wygladalo.

    Co nie zmienia tego, że funkcjonariusz kulsonerii powiatu granicznego
    publicznie pierdoli głupoty zgodnie z zasadą dunninga.

    Spójrz prawdzie w oczy - jedyne z jego opowieści które wydają się mieć
    jakiekolwiek znamiona podstaw, to te o strzelectwie. Obstawiam, że po
    prostu nikt na tej grupie nie zna się na strzelectwie;)

    --
    Shrek