eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-13 09:28:45
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Aug 2021 23:52:30 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > No łatwo nie jest. A rzecz jeszcze się komplikuje jeśli lekarz ma drogie
    > buty a denat leży w brudnym miejscu:
    > https://www.piekary.info/zmarly-69-latek-na-srodku-p
    ola-lekarka-nie-chce-wystawic-karty-zgonu-bo-ma-buty
    -za-500-zl

    > "Policjanci cały czas próbowali skontaktować się z okolicznymi lekarzami,
    > by któryś z nich przyjechał i wydał kartę zgonu. Prośby funkcjonariuszy
    > spotykały się jednak z odmowami. Rodzina 69-latka jak i prokurator, który
    > przybył na miejsce - oni również szukali kogoś, kto stwierdzi zgon.
    > Bezskutecznie. Ostatecznie władze miasta zadecydowały, że kartę zgonu
    > wypisze biegły sądowy, któremu zapłacą. Dokument został wystawiony na
    > następny dzień, 30 października przed godziną 6 rano.
    >
    > Nb. nie można go było do kostnicy przewieść?

    No nie - czytasz "Aby zabrac ciało, musi zostać najpierw wydana karta
    zgonu - taki dokument może wystawic tylko lekarz."
    Robert niech potwierdzi lub zaprzeczy.

    A gdyby nawet nie ... czy prokurator nie powinien uzyskac opinii
    lekarza, aby podjac decyzje czy to zgon naturalny, czy trzeba wszczac
    sledztwo?

    Ale ... Robercie, jak to sie ma do filmow, gdzie na miejsce zbrodni
    przyjezdza sympatyczny lekarz policyjny, a moze prokuratorski,
    i cos tam bada?

    Lekarz/patolog nie moze przyjechac, bo nie ma sledztwa, a sledztwo
    mozna rozpoczac po opinii lekarza ? :-)

    J.