eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-13 09:42:45
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Aug 2021 22:14:12 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Kiedyś w pogotowiu byli w zespołach lekarze. Teraz NFZ oszczędza i
    > nieliczne karetki systemowe mają lekarza. Jeździ dwóch Ratowników
    > Medycznych, a ni nie mogą tego dokumentu wystawić.

    I kto wystawia wtedy? trzeba dzwonic do przychodni lub po nocnego
    dyzurnego?

    > Ale w przychodni jest kartoteka pacjenta, z której treścią ów lekarz
    > może się zapoznać - o ile pacjent się leczył.

    No wiesz - ojcu lekarz z przychodni systematycznie wypisuje leki na
    serce, ale do kardiologa to tato chodzi prywatnie ...

    > Ale rodzina czasem pokazuje dokumentację medyczną. Na tej podstawie
    > czasem da się stwierdzić przyczynę zgonu. Jeśli nic nie wskazuje na to,
    > że doszło do popełnienia przestępstwa, a da sie wymyślić przyczynę
    > wiarygodną, to lekarz wypisuje kartę zgonu.

    Niewydolnosc oddechowo-krazeniowa, bo skoro pacjent nie zyje, to
    niewatpliwie wystapila :-P

    No i tak sobie jeszcze patrze
    http://www.nfz-kielce.pl/dla-pacjenta/stwierdzanie-z
    gonu-i-wystawianie-karty-zgonu/

    "1. Wystawienie karty zgonu jest obowiązkiem lekarza, który ostatni w
    okresie 30 dni przed dniem zgonu udzielał choremu świadczeń
    leczniczych."

    Lekarz z pogotowia, ktory zastal pacjenta zywego, swiadczenia
    udzielal?
    A jak zastal niezywego, ale przystapil do reanimacji?

    J.