eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-13 09:38:19
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-08-13, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > 20 lat temu gazety i tv prywatne istnialy.

    I wszędzie, przy każdej ulicy, pod każdym komisariatem i plebanią mieli
    swoich przedstawicieli, którzy informowali o każdej intewencji i
    nieprawidłowości, a byli też bogato wyposażeni w kamery i środki
    łączności? Teraz wystarczy zarzucić filmik/temat na FB/YT i sam się do
    redakcji pzrypropaguje.

    --
    Marcin