eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-13 10:13:49
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > jakiś oszołom nie napisał, że ofiarę zabili policjanci? I nie chodzi mi
    > o to, czy zabili, czy nie (bo nie wiem tego), tylko o napisanie tego na
    > etapie, jak nikt tego nie wie - piszący również. I o to mi chodzi.
    >
    > Na chwilę obecną nawet nie wiemy, czy przyczyna śmierci ma jakikolwiek
    > związek z interwencją policjantów. Bo dopiero, gdyby się okazało, że ma,
    > to dopiero można rozważać, czy policjanci dopuścili się przekroczenia
    > uprawnień do ŚPB i tym spowodowali jego śmierć. Bo przecież też nie
    > można było dopuścić do tego, by oszołom biegał po ulicy stanowiąc

    Czy policja której zachowanie może dawać do zrozumienia że *możliwości*
    "nieprawidłowości" nie bierze na *bardzo* poważnie po uwagę aż do
    starannego sprawdzenia (które musi zająć trochę czasu) zasługuje na
    zaufanie? IMHO NIE, zdaniem obywatela Tomasika jak najbardziej.

    Zaufanie zdobyć trudno, łatwiej utrzymać ale najłatwiej stracić.
    Policja z Lubina. województwa i kraju *zachowaniem już PO* podbudowała
    zaufanie obywateli do Policji? Moim zdaniem ni złamanego wuja.
    Takie gówno musi się czasem trafić nawet (bardzo) porządnej policji
    bez jej (znaczącej) winy, a jak się trafia policji "za często
    uniewinnianej" zdaniem wystarczającej liczby obywateli to jest jak jest.

    --
    A. Filip