  • Data: 2011-02-25 12:56:20
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9d28bf9c-14e4-4f8e-ad16-43c00d4f7a2d@a5g2000vbs
    .googlegroups.com...
> [...]
    vbg.googlegroups.com...

    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/15
    0063,kontrowersyjny-apel-za-legalizacja-trawki.html

    Takich "profesorkow" nalezalo by wyslac... najlepiej jaknajdalej od
    ludzkosci.
    "Coz, jesli nie potrafimy z czyms walczyc - trzeba znalezc inne
    rozwiazanie" (w podtekscie - zalegalizowac).
    Z mordercami tez nie potrafimy skutecznie walczyc - zalegalizujmy wiec to
    :-)
    Takoz samo z pedofilia, z gwaltami itd.

    > Ignoranta ktory mysli ze cos wie, a nie wie nic, nie da sie obrazic.

    a to teraz juz wiem czemu sie nie obrazasz <lol>