  • Data: 2011-02-25 21:38:54
    Temat: Odp: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:diwosv0j2b1t$.vebj8rtt6hq4$.dlg@40tude.
    net...
    > Po pierwsze mają za sobą tysiące lat tradycji w przypadku alkoholu i setki
    > tytoniu więc nie da się zakazać.

    a prohibicja w stanach?

    > Marihuanę da się łatwiej bo mniej osób
    > pali, nie jest wpisana w tradycję - więc trzeba zabraniać póki nie jest za
    > późno.

    i cos dobrego z tego wynika?

    sa narkotyki ktore mozna porownac do skoku z 10 pietra - uzalezniaja blyskawicznie
    i zabijaja uzywajacego w ciagu miesiecy czy lat

    i te owszem panstwo powinno kontrolowac

    nastepna grupa sa tyton i alkohol - uzywane z umiarem daja nieco przyjemnosci a
    mimo ich szkodliwych efektow mozna zyc latami, uzaleznienie jest tez bardzo silne
    ale dajace sie pokonac

    a rozmawiamy tu o marihuanie - medycznie mniej szkodliwej niz tyton, nie
    powodujacej
    uzaleznienia fizycznego (w przeciwienstwie do tytoniu)

    penalizowanie jej to skrajna glupota powodujaca ze w rezultacie ktos kto po nia
    siega
    pali jakies gowno szprycowane chemia w strasznych ilosciach ktore faktycznie moze
    powodowac reakcje zupelnie niepodobne do tych ktore daja zwykle konopie indyjskie

    penalizacja ma tez dodatkowy efekt - przy cenie polowy grama (jedno wieksze
    palenie)
    w okolicach 20 (?) pln pompuje niesamowite ilosci brudnych pieniedzy BEZPOSREDNIO
    w rece przestepcow gotowych na wieloletnie wyroki co gorsza - zrownuje ich z
    ludzmi
    hodujacymi sobie w doniczce jedna sztuke na wlasne potrzeby

    marihuana NIE uzaleznia, NIE powoduje agresji, NIE szkodzi bardziej niz tyton

    jest uznawana za narkotyk i zakazana z przyzwyczajenia

    jak dowodza przyklady portugalii czy czech - NIE ma zadnych logicznych powodow
    aby jej zabraniac, dekryminalizacja (narkotykow wogole) powoduje ZMNIEJSZENIE
    ilosci zgonow, zarazen HIV

    ale u nas dalej wiekszosci spoleczenstwa kojarzy sie to z jakimis agresywnymi
    brudasami z ktorych wystaja powbijne igly, to, oraz dziwna mentalnosc - ja nie
    pale wiec nikt nie powinien moc - sprawiaja ze ludziom z kilkoma listkami rosliny
    w kieszeni proponuje sie conajmniej 3 letnie zawiasy