  • Data: 2011-02-23 14:15:18
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 05:30:16 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

    > Idiote to ty z siebie zrobiles w tym momencie. I policjanci z samych
    > siebie jak zwykle,, przypomina sie przypadek gdzie w programie
    > graficznym powielili "dzialke" czegos tam. Ale to chyba od dawna
    > wiadomo kto tam pracuje... Szkoda ze nikt z tym nic nie robi.

    Policjanci? Od kiedy policjantów interesuje ilość "porcji konsumenckich"?
    Myślałem że karze się za posiadanie, ewentualnie uznaje ich ilość za
    "znaczną" (mimo tych "170 porcji" autor artykułu jednak nie uznał tej
    ilości za znaczną). Więc wszelkie przeliczenia gramów na porcje nie mają
    żadnego znaczenia.

    Henry