  • Data: 2004-08-19 06:24:07
    Temat: Re: Policja i Straz Miejska moga mi nagwizdac ? - ponownie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cg0d31$b76$1@opal.futuro.pl...

    > 1) Straz Miejska nie ma prawa nic tam zrobic, bo moze interweniowac tylko
    na
    > drogach nalezacych do miasta (nawet nie wiem czy krajowych tez). Czy to
    > prawda ?
    > 2) Policja nic nie moze mi zrobic, bo podobno znak taki musi byc u nich
    > zgloszony i tylko wtedy w jakis sposob ich to interesuje
    > Czy to prawda ?

    o ile mnie pamiec nie myli to sami dla siebie moga ci nagwizdac, ale jesli
    sa wezwani przez wlasciciela terenu czyli w tym wypadku sm to juz inna
    bajka, sm zarzadza tym terenem i jest jego wlascicielem i jesli w pewnym
    momencie znudzi sie jej ignorancja mieszkancow, moga wezwac odpowiednie
    sluzby porzadkowe do ustanowienia rygoru