    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pokrzywdzeni.
    Date: Thu, 5 Jan 2023 19:31:25 +0100
    <1m8x85dansi54$.zsho27yqwbqc.dlg@40tude.net>

    W dniu 05.01.2023 o 19:10, J.F pisze:

    > Niegrozne skaleczenie ?

    Rozumiem, że w takim razie NFZ zaraz wpadnie z kontrolą czemu
    bezpodstawnie wyłudzono kasę za dwudniową hospitalizacją generała
    granatnikowa?

    > no ale tak nagle zostal zamknięty?

    No tak - tak nagle - okazało się że znaleziono podejrzaną substancje
    rozsypaną na sorze:P Przynajmniej strażacy twierdzą, że takie zgłoszenie
    dostali ale nic nie znaleźli - widocznie sprzątaczka w międzyczasie
    wytrała szmatą. A karetka która jechała z cieciem do MSWiA dostała info
    że z powodu zamknięcia szpitala przez służby państwowe ma się udać do
    szpitala południowego - właśnie tak przy okazji minister oddał już
    szpital południowy, który ukradł pod pozorem kowidu?

    > Zaraz ... a komendanta gdzie odwiezli?

    No właśnie na ten zamknięty - zanim się substancja rozypała - czego nie
    rozumiesz?

    > No ale odwiezli i co dalej?

    No nic - nie wymagał pomocy więc został na dwa dni:P

    > P.S. Jakby chcieli cos ukryc, to lepiej ciecia w MSWiA położyc ...

    No ale MSWiA właśnie zamknęli bo granarikova przywieźli, to znaczy
    substancja się rozsypała...

    No ja tam na konferencji nie byłem, ale dziennikarze pisali że "wg
    rzecznika" i kulsoneria nie prostowała, więc chyba według rzecznika.

    > No ale czytasz wypowiedz kulsonerii, czy slowa dziennikarzy Faktu,
    > rzekomo cytujące rzecznika ?

    Dlaczego rzekomo? Skoro twierdzą, że cytują rzecznika a rzecznik by
    mówił co innego, to chyba po to jest ten dział prasowy żeby wtedy
    krzyczeć że dziennikarze kłamią. Mówimy o ogólnopolskich tytułach a nie
    głosu nowego targu.

    > Nie mowie nie, ale czy nie dotyczy wszystkich?

    Skoro wszystkich do pory, to można założyć że statystystycznie wszystkich.

    > Poza tym, załóżmy ze kulson niewinny, czy mało winny ... to co
    > rzecznik ma powiedziec - ze winny i oskarżony?

    Należy założyć, że rzecznik jest stroną w sprawie i taką ma wiarygodność
    - strony w sprawie. Więc skoro kłamanie należy do jego obowiązków
    służbowych, to znaczy że będzie kłamał na korzyść kulsonerii.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!