  • Data: 2023-01-05 20:02:36
    Temat: Re: Pokrzywdzeni.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2023 o 19:49, J.F pisze:

    > A zaplacil? Bo szpital MSWiA,

    Normalnie się rozliczają z NFZ. Szpital jak każdy inny.

    > Poza tym "obserwacja" po wybuchu bardzo wskazana :-)

    To w końcu była wymagana czy nie była? :P

    > No tak, smieszne rzeczy ...

    Niby śmieszne, ale tak naprawdę to mało śmieszne. Brejza wieszał
    dokumenty na tłiterze.

    > Ale ja o cieciu.

    A to nie wiem - po tym jak go do południowego odwieźli to słuch po nim
    zaginął. Pewnie negocjuje awans:P

    > No ale co - ktos nie pomyslal?

    A kto miał pomyśleć - generał wjebał dziurę, ktoś zadzwonił po karetkę i
    strażaków - strażaków odwołali, generała przewieźli prywatnie do MSWiA i
    od razu szpital zamknęli. W międzyczasie przyjechało pogotowie i zabrali
    ciecia _sprzed_ komendy. Dyspozytor dostał info że szpital przejęly
    służby państwowe i zamknęli to karetkę z cieciem przekiweował gdzie
    indziej. Potem albo w międzyczasie ktoś wpadł na pomysł, żeby
    usprawiedliwić zamknięcie wąglikiem na sorze i do tego nieistniejącego
    wąglika przyjechali strażacy.

    > Kulsoneria nie ma obowiazku czytac i sluchac wszystkich mediów, i
    > prostować złe cytaty ..

    Kulsoneria może i nie. Dział prasowy kulsonerii "łod tego jezd, łod tego
    som łone"

    > Gdzie krzyczec? W tychze mediach, w TVPiS ? :-)

    No instytucja dementii prasowego jednak istnieje:P

    > Nie nie - wszytkich ludzi.
    > Zrobisz cos zlego, złapią cię, to sie bohatersko przyznasz, czy
    > bedziesz sie staral wybielic?

    No przecież piszę - kłamią.

    > Nie mowie nie, ale piszesz, ze zawsze kłamią,
    > to co mówic, gdy kulson niewinny? :-)

    Jak niewinny to gazety o nim nie piszą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!