  • Data: 2004-04-17 19:11:16
    Temat: Re: Pogwalcenie praw??
    Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wie bo 400m od niej stoi moj domek z dzialka. Dobrze wiedziala o latach.
    Napisalem do UOKIK - to jest dyskryminacja. Sadzi ze ma bar to moze
    wszystko, zreszta nikt ze wsi nie ma wstepu, ona tylko czeka n ukraincow,
    nasi to cholota. Wyrzucila sasiada za to ze rozmawial z tirowcem, ktory u
    niej parkowaal