  • Data: 2003-02-06 17:28:30
    Temat: Re: Podzielniki
    Od: "PL" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos moze sie wypowiedziec na temat podzielnikow
    (...)
    "Widze", ze masz podobne do mojego podejscie. Ja - z rozkosza -
    zainstalowalbym "cos", co jest PRAWDZIWYM licznikim, a NIE jego substytutem.
    W mojej kuchni wystarczy, abym przygotowywal kolacje dla czworga gosci, a -
    jestem pewien - podzielnik "stwierdzi", iz mialem otwarty zawor na maxa, a
    zeberek kaloryferowych naliczy - minium - 27456 ;-). Nie moge teraz znalezc
    artykulu z gazety "okolobudowlanej", ale pamietam konkluzje - Profesora z
    bodajze Politechniki Poznanskiej - twierdzacego, iz rozmijanie sie z prawda
    (staram sie byc delikatny) moze siegac 800% :-(((. HORROR!!!