  • Data: 2016-09-30 09:13:38
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-29 19:35, WS pisze:
    > bez przesady ;)

    > Licza, tzn. pozwalaja proporcjonalnie podzielic koszty.

    wystarczy zmienić ustawienie mebli, by odczyty były inne, np
    przysłonić/odsłonić częściowo kaloryfer. Więc może bez bajek. Koszty i
    tak nie sa dzielone sprawiedliwie, a podzielniki generują dodatkowe
    koszty. Przepłacać w imię iluzorycznej sprawiedliwości? Bez sensu.

    Pamiętam jak wytłumaczyłem jednej babci, której zostawało dużo chleba,
    jadła stary ect, zapytałem, dlaczego nie kupi sobie mniej, a częściej.
    Powiedziała, że wtedy może dostać mniejszą połowe chleba i będzie
    stratna. To zapytałem, a czy ta minimalnie mniejsza połową się nie naje?
    Po jakimś czasie podziękowała i przestała się katować zeschniętym
    chlebem ryzykując, że dostanie mniejszą połowę chleba.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl