    Subject: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Fri, 30 Sep 2016 00:51:36 +0200

    W dniu 2016-09-29 o 19:53, Stokrotka pisze:

    > NIe pozwala. Dla licznika ciepło od sąsiada i ciepło z piecyka
    > elektrycznego to to samo.
    > Czyli jak się dogżeję elektrycznie to płacę 2 razy: za prąd i za to,
    > że mam cieplej.
    >
    > _____________

    > BYło by taniej o 35, 73zł.
    >

    > ____________

    > Wiatr uwzględnie? A to ci nowoczesny licznik.
    > _ _ _ _ _

    > Płacił by od metra. Więc płacił. Zmniejsza to ilość mieszkań
    > nieużywanyh, czyli zwiększa poziom życia społeczeństwa.

> [...]
    Ja już od paru sezonów placę po ponad 700 zł, a jeszcze co miesiąc w
    czynszu placę zaliczki na c.o i c.w.
    To jest od czasu obecnego kierownika. Już parę lat. Ma on swoje ulubione
    cioteczki, które mu włażą niemalże w tyłek" nasz kochany
    kierownisiu...., a on dumny jak paw. Zupełnie jak w dawnych "Matysiakach".

    --
    animka