  • Data: 2008-02-21 12:35:05
    Temat: Re: Podwójna darowizna - pewne skomplikowanie ;)
    Od: H...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Hahaha ludzie to jest normalnie paranoja 1 raz w zyciu mam do
    czynienia z prawem... i wiecej juz chyba nie chce miec dzwonilem teraz
    do 4 urzedu skar. i w kazdym babka od darowizn mi powiedziala ze urzad
    skarbowy tu nic nie ma do tego dziadek moze zrobic z ta darowizna co
    tylko chce nawet w ten sam dzien co mu jego siostra darowala przekazac
    darowizne na mnie i podatku nie zaplace natomiast w "biurze informacji
    podatkowej" babka mi powiedziala ze takie przypadki darowizny kazdy
    akt not. jest w 1 kolejnosci rozpatrywany przez urzad skarbowy i jesli
    oni uznaja ze taka darowizna miala na celu ominiecie podatku to mi go
    dowala co jest prawdopodobne :D to ja mowie tym ze skar. czy jesli
    urzad uzna ze taka darowizna miala na celu "ominiecie prawa" a oni mi
    mowia nie ma takiego czegos jak ominiecie prawa jezeli tak jak pan
    powiedzial chce zrobic.

    Na pismie babka z skar. mowi ze moge sie zwrocic pisemnie do swojego
    urzedu skar. natomist w biurze inf pod. mi mowi ze tylko u nich moge
    sie zwrocic pisemnie z takim pytaniem i oni moga tylko powiedziec czy
    to jest zgodne z prawem ;> czyli tak naprawde napisze ze zgodne z
    prawem ale czy podatek zaplace i tak nie powiedza...

    help :P