eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodstawy grawancjiRe: Podstawy grawancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!nnrpd
    From: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podstawy grawancji
    Date: Wed, 24 Apr 2002 15:32:58 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <Pine.LNX.4.44.0204241531510.1282-100000@localhost>
    References: <aa5i27$sf0$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: n...@s...pl
    NNTP-Posting-Host: pd4.poznan.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: news.tpi.pl 1019655157 2707 213.76.221.4 (24 Apr 2002 13:32:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Apr 2002 13:32:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <aa5i27$sf0$1@news.tpi.pl>
    X-Path-Notice: Path line has been filtered
    X-X-Sender: naskrent@localhost
    X-Original-Path: pd4.poznan.sdi.tpnet.pl!naskrent
    X-RSSSF: http://www.rsssf.com/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:91439
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 24 Apr 2002, Raffa wrote:

    > plyta na gwarancji do października, uczony kilkuletnim doświadczeniem ze do
    > uznania gwarancji wystarczy nalepka gwarancyjna ("stikers") udalem sie do
    > sklepu gdzie sprzedawca poiformowal mnie ze bez dowodu zakupu nie uznają
    > gwarancji
    > mimo iz na plycie znajduje sie gwarancja tej firmy

    No i słusznie, w końcu płytę mogłeś od kogoś odkupić.

    > zastanawiam sie czy jesli nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
    > gwarancji oraz jest zabezpieczona przed odklejaniem itp. to czy w swietla
    > prawa handlowego nie mozna jej uznac za odpowiednik karty gwarancyjnej

    Prawo handlowe nie ma tu nic do rzeczy.

    > (zwlaszcza ze takiej nie otrzymalem i nie mam nigdzie podanych warunków
    > gwarancji - sklep nie praktykuje wydawania dodatkowych kart gwarancyjnych)

    No to coś z nim jest nie tak - rozumiem że podstawą gwarancji jest wtedy
    faktura + nalepka, albo tylko sama faktura?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1