eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodstawy grawancjiRe: Podstawy grawancji
  • Data: 2002-04-24 13:32:58
    Temat: Re: Podstawy grawancji
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 24 Apr 2002, Raffa wrote:

    > plyta na gwarancji do października, uczony kilkuletnim doświadczeniem ze do
    > uznania gwarancji wystarczy nalepka gwarancyjna ("stikers") udalem sie do
    > sklepu gdzie sprzedawca poiformowal mnie ze bez dowodu zakupu nie uznają
    > gwarancji
    > mimo iz na plycie znajduje sie gwarancja tej firmy

    No i słusznie, w końcu płytę mogłeś od kogoś odkupić.

    > zastanawiam sie czy jesli nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
    > gwarancji oraz jest zabezpieczona przed odklejaniem itp. to czy w swietla
    > prawa handlowego nie mozna jej uznac za odpowiednik karty gwarancyjnej

    Prawo handlowe nie ma tu nic do rzeczy.

    > (zwlaszcza ze takiej nie otrzymalem i nie mam nigdzie podanych warunków
    > gwarancji - sklep nie praktykuje wydawania dodatkowych kart gwarancyjnych)

    No to coś z nim jest nie tak - rozumiem że podstawą gwarancji jest wtedy
    faktura + nalepka, albo tylko sama faktura?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1