  • Data: 2006-02-04 11:58:25
    Temat: Re: Podpisy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boa [###u...@u...wroc.usuntopl.###] napisał:

    > Ale czy ktoś jest w stanie udzielić odpowiedzi na moje pytanie? ;-)

    Chodzi o te podpisy na każdej stronie? Moim zdaniem nie ma takiego
    obowiązku. W praktyce, to ja mam następujący sposób na wydziwiania
    Wydziału Komunikacji. Składasz wniosek o rejestrację kopią. Na kopii
    mają Ci potwierdzić przyjęcie i skoro uważają, ze nie da się
    zarejestrować, tom wydać stosowną decyzję administracyjną - bo
    przecież to postępowanie administracyjne. W 99% wypadków okazuje się,
    że jak ktoś ma już napisać uzasadnienie do swoich wymysłów, to brakuje
    podstawy prawnej i dla świętego spokoju lepiej samochód zarejestrować.
    W 1% wydają decyzje i wówczas można się zastanawiać dopiero, czy mają
    rację.