  • Data: 2005-10-20 13:28:13
    Temat: Re: Podpis na fakturze VAT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    raff wrote:

    > Przyznaje sie do wielkiej glupoty.
    > Chodzi o instalacje gazowa do samochodu. Podpisalem rachunek na 1300
    > zl a wplacilem 1800. Nie bede komentowac tego co popelnilem; ten
    > czlowiek utrzymywal, ze maja tylko takie faktury, uwierzylem mu.
    > No i teraz sie okazalo ze instalacja jest warta gora te 1300-1400 zl.
    >
    > Teraz mam pytanie - jesli wezme swiadka i uzyskam przyznanie sie do
    > przyjecia takiej a nie innej sumy, to czy w razie jakiejkolwiek sprawy
    > sadowej moge podwazyc podpis na tej fakturze ?

    Umówiłeś się na 1800 i tyle zapłaciłeś. Ceny konkurencji sprawdza się
    przed zawarciem umowy. Jeśli rzeczywiście znajdziesz świadka to jedyną
    rzeczą, którą możesz wtedy zrobić jest zgłoszenie w Urzędzie Skarbowym
    ukrywania dochodów. Ty nic z tego nie dostaniesz. Możesz próbować
    "negocjować" z właścicielem firmy obniżenie ceny.
    Zakładam, że te 500 złotych to była sprawka właściciela a nie
    pracownika.