  • Data: 2005-10-20 13:27:12
    Temat: Re: Podpis na fakturze VAT
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "raff" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:dj855t$n26$1@news.onet.pl...

    > Chodzi o instalacje gazowa do samochodu. Podpisalem rachunek na 1300 zl a
    > wplacilem 1800. Nie bede komentowac tego co popelnilem; ten czlowiek
    > utrzymywal, ze maja tylko takie faktury, uwierzylem mu.
    > No i teraz sie okazalo ze instalacja jest warta gora te 1300-1400 zl.

    czegos tu nie rozumiem, co znaczy ze maja tylko takie faktury?? Ze maja
    tylko na kwote 1800 i innych wystawiac nie moga??
    A na Twojej fakturze ile jest?? 1800 czy 1300-1400 zl??

    > Teraz mam pytanie - jesli wezme swiadka i uzyskam przyznanie sie do
    > przyjecia takiej a nie innej sumy, to czy w razie jakiejkolwiek sprawy
    > sadowej moge podwazyc podpis na tej fakturze ?

    Rozumiem ze miales zaplacic 1300 a zaplaciles 1800?? w jaki sposob
    dokonywales przelewu, bo jesli dawales do raczki, i na pokwitowaniu masz
    1300 to IMO niewiele wskurasz

    Jacek