    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podejrzany piorun
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 25 Aug 2019 08:59:40 GMT

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > To ci sami, którzy polecali się rozproszyć? :)
    >
    > A poważniej, to wątpię, aby puszczenie tych łańcuchów wiele dało.
    > Raz, że mokro było, a taki kamień to izolator, więc puścić to mało,
    > trzeba by się dobrze odsunąć. Dwa, że jak walnie, huknie to
    > większość osób się wystraszy, i tak dostanie kopa od pioruna, ruszy
    > się, poślizgnie, starci równowagę, może nie w przepaśc ale polecą.
    > Ale jak będą trzymać to tez polecą.

    Mamy dwie mozliwości: posłuchac ludzi którzy sie na tym znaja albo takich
    którym sie wydaje. Wybór nalezy do ciebie.
    Burza nie przyszła nagle, swiadkowie mowia ze było poltora godziny na
    znalezienie odpowiedniego miejsca.

    Co do tego czy mozna było zostac porazonym, nie trzymajac sie łancuchów
    to tez pisałem co radza zrobić, ale rozumiem ze ta czesc pominałes
    celowo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.