  • Data: 2019-08-24 12:45:54
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2019 o 12:35, s...@g...com pisze:

    > Nie piętnowaliście, nie nagłaśnialiście, bo dobrze się żyło.

    Ile wam trzeba powtarzać, że do obywateli Polski zwaracacie się w
    liczbie pojedynczej? A że nie nagłaśniałem - no cóż - nie mam misji
    pisania na grupie o wszystkim.

    > Prywatnie to Ci współczuję,kurewstwo pierwszego stopnia takie zwalnianie
    > kobiet w ciąży czy na macierzyńskim.

    Ojjj - piszesz bardzo brzydko o pani premier... Tak - inicjatorem ustawy
    była becia "prowadze politykę prorodzinną" straszydło. Opanuj się
    człowieku. Przecież ona tylko politykę prorodzinną uprawiała - robiła
    miejsce dla rodziny:P

    > Ale widzę też drugą stronę medalu. Np. przedsiębiorca który prowadzi zakład
    > krawiecki gdzie ma 20 kobiet w ciąży,

    Ale nie mówimy o przedsiębiorcy, a o państwie polskim, które z datą
    wsteczną łamie podstawowe zasady, gwarantowane nie tylko przez taką
    brzydką książeczkę, ale i prawo unijne. O mordzie pani premier
    pieprzącej o polityce prorodzinnej i zapewniającej przez swojgo
    pełnoimocnika zbigniewa babalskiego "taka ochrona będzie" nie mówiąc.

    > Ogłosić upadłość.

    A co to ma do rzeczy - tak wam budżet wysechł że wypełnienie
    zobowiązania wobec jakiś 60 osób w skali kraju spowoduje bankructwo? No
    to w niezłejk dupie jesteśmy.

    --
    Shrek