eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodbijanie gwarancji w Geant a zwrot wadliwego towaruRe: Podbijanie gwarancji w Geant a zwrot wadliwego towaru
  • Data: 2003-07-15 14:30:31
    Temat: Re: Podbijanie gwarancji w Geant a zwrot wadliwego towaru
    Od: "Piotr" <i...@a...alto.WYTNIJ.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > Sprzedawca moze liczyc na to, ze:
    > 1. Ktos kupi, nie zadziala mu, wiec wywali do kosza bo nie bedzie mu sie
    > chcialo szarpac
    > 2. Kupi ktos z daleka - nie bedzie mu sie oplacalo reklamowavc
    > 3. Kupi ktos na prezent, nie da paragonu i sprawa sie rozejdzie

    Oczywiście. A całym światem rządzi jeden wielki spisek. Wszyscy chcą Ci
    sprzedać zepsutą rzecz. Wprawdzie jak okaze sie że czajnik nie działa to
    Geant może go oddać dostawcy, ale po co? Przecież o wiele przyjemniej jest
    go sprzedać
    a) komuś kto go wyrzuci
    b) komuś z daleka
    c) na prezent


    Do Pawła:

    > P.S. Na marginesie, to czy dobrze odgaduje, ze sklep wprowadzajac takie
    udogodnienie, jak 5-cio dniowy okres probny, ma raczej niecne plany..?

    Nie ma niecnych planów. W sklepie MUSI być miejsce w którym można sprzet
    elektryczny wypróbować (i w supermarketach zawsze jest). A jeśli sprzedawca
    sprawia Ci problemy z wypróbowaniem to zwyczejnie kup u kogoś innego. Jeśli
    bez testowania weźmiesz zepsuty czajnik do domu to faktycznie możesz liczyć
    tylko na serwis. Ustawowo wprawdzie możesz domagać się wymiany, ale
    sprzedawca nie ma obowiazku uznać twoich roszczeń. (patrz wczesniej
    wspomniana ustawa i punkt o zbyt duzych kosztach wymiany badz naprawy)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1