eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodbijanie gwarancji w Geant a zwrot wadliwego towaruRe: Podbijanie gwarancji w Geant a zwrot wadliwego towaru
  • Data: 2003-07-15 10:36:33
    Temat: Re: Podbijanie gwarancji w Geant a zwrot wadliwego towaru
    Od: "Jarek" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Ale co to ma dać? Uważasz, że sprzedawca liczy, że się towar za którymś
    > razem naprawi, czy że konsument nie zauważy w użytkowaniu że czajnik nie
    > gotuje? :)

    Sprzedawca moze liczyc na to, ze:
    1. Ktos kupi, nie zadziala mu, wiec wywali do kosza bo nie bedzie mu sie
    chcialo szarpac
    2. Kupi ktos z daleka - nie bedzie mu sie oplacalo reklamowavc
    3. Kupi ktos na prezent, nie da paragonu i sprawa sie rozejdzie

    pzdr
    jarek



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1