eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska - Polecony zaginął po dostarczeniu pod inny adres › Re: Poczta Polska - Polecony zaginął po dostarczeniu pod inny adres
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska - Polecony zaginął po dostarczeniu pod inny adres
    Date: Tue, 24 Feb 2009 16:34:57 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <go1432$ot1$1@news.onet.pl>
    References: <go13l6$bfg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: fdz74.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1235489699 25505 83.13.103.74 (24 Feb 2009 15:34:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Feb 2009 15:34:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <go13l6$bfg$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:577632
    [ ukryj nagłówki ]

    Mariusz K. pisze:
    > Witam,
    > Sprawa wygląda następująco: dnia 3 lutego została wysłana do mnie przesyłka z
    > Niemczech zawierająca zegarek. Przesyłka w Polsce dostała miano listu
    > poleconego. Po upływie dwóch tygodni nie otrzymałem przesyłki, więc udałem
    > się na pocztę, gdzie stwierdzono, że przesyłka została odebrana 6 lutego, co
    > zostało potwierdzone dokumentami pocztowymi. Jako osoba odbierająca wpisana
    > była moja kuzynka, która mieszka w sąsiednim domu, pod innym adresem.
    > Kuzynka niejednokrotnie odbierała różne przesyłki adresowane do mnie, i mam
    > do niej pełne zaufanie. Twierdzi ona, że tego dnia odebrała jedynie swoja
    > prenumeratę czasopism i nic więcej. Tego samego dnia pojechałem z nią do
    > urzędu poczty w celu konfrontacji podpisów, i nie była w 100% pewna, że to
    > jest jej podpis.
    > Co ciekawsze, 6 lutego byłem w domu a listonoszka nawet nie próbowała zapukać
    > do moich drzwi, do czego się przyznaje.
    >
    > Są tylko dwie opcje:
    > Pierwsza &#8211; kuzynka podpisała odbiór, ale nie otrzymała od listonoszki
    > przesyłki
    > Druga &#8211; podpis został podrobiony przez pracownika poczty, a przesyłka
    > &#8222;zaginęła&#8221;
    >
    > Chciałem prywatnie wynająć grafologa w stwierdzenia autentyczności podpisu,
    > lecz kierowniczka poczty nie chce się na to zgodzić. Twierdzi, że mogę
    > jedynie złożyć skargę na listonoszkę i sprawa zostanie rozwiązana przy pomocy
    > zarządu i grafologa poczty.
    >
    > Co w takiej sytuacji powinienem zrobić? Jak powinna wyglądać skarga, która
    > mam złożyć na listonoszkę? I co właściwie mogę takimi działaniami uzyskać?


    Niech nadawca złoży reklamację na niedostarczoną przesyłkę. Jeśli
    macie uzasadnione podejrzenia podrobienia podpisu, możecie od razu
    zgłosić tą sprawę na prokuraturę.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1