  • Data: 2010-06-08 13:47:20
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > obowiązku

    > "Jeszcze dziwniejsze" odnosiło się do zdania, że powinno być
    > inaczej, czyli że listonosz miałby po raz drugi nosić list.

    A czemu nie? Płaci się za doręczenie listu do adresata czy do
    najbliższego oddziału poczty?

    A BTW. nie zdażyło ci się dostać awiza mimo że byłeś? Ja już
    dwukrotnie przyłapałem listonosza na wrzucaniu pierwszego awiza do
    skrzynki.

    Raz przy nim awizo wyjąłem, i mówię - panie, byłem w domu. Gdzie
    list? Nie miał przy sobie... za to miał pliczek już wypisanych
    druków awizo.

    Widać nie może się przemęczać.

    --
    Pozdro