  • Data: 2010-06-08 18:07:07
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 8 Jun 2010 04:11:12 -0700 (PDT),
    VoyteG <V...@h...com> screamed:

    > To listonosz powinien wziąć list i wystawić awizo dopiero wtedy,
    > jeśliby kogoś nie zastał

    Listonosz nie wystawia awiza. Listonosz powtórne awizo roznosi.
    Jeśli odbiorca odbierze przesyłkę po wypisaniu awiza (które idzie na
    pocztę główną listonosza) nie ma już możliwości sprawdzenia tego faktu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 20:05:51 user up 12462 days, 8:00, 1 user, load average: 0.05, 0.71, 0.12 ]

    My Go this amn keyboar oesn't have any 's.