  • Data: 2002-10-30 21:05:18
    Temat: Re: Pobicie dziecka przez rodzica!!?
    Od: "Klient" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u5" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:appge8$mri$1@news.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Klient" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mogla

    > w rodzinie. Nieletnia córka ma wiele możliwości:
    > - powiadomienie o aktach przemocy psychicznej i fizycznej stosowanych
    wobec
    > niej przez matkę odpowiednich instytucji, np. ERKĘ, Centrum Pomocy
    Rodzinie,
> [...]
    > której zamieszkuje owa rodzina)
    > - wezwanie Policji w czasie maltretowania nieletniej(przez poszkodowaną
    lub
    > sąsiadów), sporządzenie Niebieskiej Karty (która okazać się może dowodem w
    > późniejszej sprawie wytoczonej matce w kwestii pozbawienia lub
    ograniczenia
    > jej praw rodzicielskich- w takim przypadku nieletnia może być umieszczona
    > Pogotowiu Opiekuńczym, Rodzinie zastępczej lub u biologicznejrodziny)
    > - inne(np. powiadomienie pedagoga szkolnego, itp.)
    >
    > Czy wiadomo coś Panu o losach ojca i bliskiej rodziny dziewczynki?

    Ojciec jest typem pantoflarza ktory jest pod kontrola tej wsieklej baby a
    inna rodzina racze niemoglaby sie nia zaopiekowac, wiec pozostawało by chyba
    tylko pogotowie opiekuncze, bo matka niestety mieszka z ojcem wiec ciezko by
    bylo egzekwowac np jakis zakas zblizania sie do corki czy cos takiego