    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [PoRD} Hipotetyczna sytuacja
    Date: Tue, 4 Aug 2009 20:51:32 +0200

    neelix wrote:
    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Podjeżdżanie bardzo blisko jest odbierane jako siedzenie na zderzaku.
    > Ja twierdzę, że to jest chore.

    chory to ty jesteś.

    siedzenie na zderzaku to jest wtedy gdy jedziesz komuś na dupie 90km/h

    a nie jak stoisz w korku, w ruchu miejskim zostawianie dużych odstępów jest
    działaniem szkodliwym i kompletnie bezsensownym. Hipotetyczne ryzyko ze ktoś
    cie popchnie i wjedziesz w następnego jest raczej rzadką sytuacją, osobiście
    ani nie miałem takiej sytuacji ani nie znam nikogo komu by sie to
    przydarzyło, ani nie widziałem takiego przypadku.

    zakładam, że dla bezpieczeństwa stajesz przed skrzyżowaniem mimo ze masz
    zielone i robisz różne inne debilne rzeczy które potrafią robić niedouczeni
    przemądrzali kierowcy na drogach.

    doskonali sa też tacy co dojeżdżając do zielonego światła zaczynają zwalniać
    zamiast jechać zdecydowanie tak aby przejechać, tacy łowcy czerwonych
    świateł, szkoda tylko że ci specjaliści potrafią nastepnei przejechać na
    czerwonym :)