  • Data: 2009-08-04 19:16:25
    Temat: Re: [PoRD} Hipotetyczna sytuacja
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h5a007$s69$1@news.onet.pl Marek Dyjor
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > chory to ty jesteś.
    O! lekarz-diagnosta się znalazł, widzę.

    > jak stoisz w korku, w ruchu miejskim zostawianie dużych odstępów
    > jest działaniem szkodliwym i kompletnie bezsensownym.
    Bo kto tak powiedział? Ty??
    Pozostawienie odstępu (sensownego) w takiej sytuacji może być uzasadnione
    nie tylko przewidywaniem, że ktoś cię wepchnie w poprzedzający zad. Trzeba
    to zrobić także np. stojąc pod górkę, stojąc za smrodzącym pojazdem.

    > Hipotetyczne
    > ryzyko ze ktoś cie popchnie i wjedziesz w następnego jest raczej rzadką
    > sytuacją, osobiście ani nie miałem takiej sytuacji ani nie znam nikogo
    > komu by sie to przydarzyło, ani nie widziałem takiego przypadku.
    Wydaje ci się. że jak osobiście nie miałeś, nie znasz ani nie widziałeś, to
    to nie istnieje?

    > zakładam, że dla bezpieczeństwa stajesz przed skrzyżowaniem mimo ze masz
    > zielone i robisz różne inne debilne rzeczy które potrafią robić
    > niedouczeni przemądrzali kierowcy na drogach.
    Typowy przykład samowystarczalności i dyskusji z sobą samym.
    Rozumiem, że twierdzisz..., zakładam, że robisz..., co za nonsens.

    > doskonali sa też tacy co dojeżdżając do zielonego światła zaczynają
    > zwalniać zamiast jechać zdecydowanie tak aby przejechać,
    Czynność tak bywa niezbędna, szczególnie w mieście. Wynika z konieczności
    upewnienia się, że się na to skrzyzowanie nie tylko wjedzie, ale i z niego
    zjedzie.

    > tacy łowcy
    > czerwonych świateł, szkoda tylko że ci specjaliści potrafią nastepnei
    > przejechać na czerwonym :)
    To już inna sprawa. Jedziesz za ciotą, ciota na wczesnym czerwonym
    przejedzie, ty stoisz, a mogły przejchać jeszcze ze trzy wozy.

    --
    Jotte