    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plus, Polkomtel, rozwiazanie umowy i problemy
    Date: Sat, 25 Jun 2005 20:42:08 +0200

    In article <d9fje7$5e5$1@korweta.task.gda.pl>,
    "abdys" <a...@o...beztego.pl> wrote:

    > http://www.urtip.gov.pl/urtip/index.jsp?place=Menu02
    &news_cat_id=146&layout=1

    O, dzieki. Ale w moim przypadku - DG - chyba odpada...

    > federacje konsumentow jeszcze pozostaja... poza UOKIK

    Znam opinie zarowno Federacji jak i UOKiK.
    Niestety w moim przypadku umowa byla zarejestrowana 'na firme' (DG),
    wiec ww nic wiecej juz nie oga dla mnie zrobic.

    > Czekaj na ruch Polkomtela ;) moze nigdy nie nastapic ;)

    Owszem, ale obawiam sie, ze moga to sadzic zaocznie (slyszalem, ze
    istnieje cos takiego).

    > Na razie zasypalem ich pismami-
    [ciach]
    Mnie to jakos nie bawi.
    Fakt, rozmowa jak ges z prosieciem. Pamietam, jak na moje pierwsze pisma
    odpowiadali zupelnie nie na temat. Wiec zgodnie z radami tutaj -
    zignorowalem...

    TA