eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPlus GSM reklamacja - do sadu [Dlugie] › Re: Plus GSM reklamacja - do sadu [Dlugie]
  • Data: 2004-05-25 23:27:10
    Temat: Re: Plus GSM reklamacja - do sadu [Dlugie]
    Od: "Raf" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości
    news:c8ujvr$lon$1@news.onet.pl...
    > Raf wrote:
    > > Żądaj wymiany na nowy, a jako wartość roszczenia podaj 1220 zł (jeśli za
    > > taką cenę możesz go kupić nie korzystając z promocji). Zgodnie z
    > > orzecznictwem dotyczącym rękojmi (niezgodność towaru z umową zastąpiła
    > > rekojmię w umowach z konsummentami i orzecznictwo w tym zakresie uznaje
    > > się za aktualne, o ile nie jest sprzeczne z nowymi przepisami),
    > > odszkodowanie ma stanowić równowartość aktualnej rynkowej wartości
    > > zakupionego towaru.
    >
    > Zaraz, jakie odszkodowanie? Przecież jest żądanie wymiany.
    >
    > KG
    Zastosowałem skrót myślowy i wyraziłem się nie precyzyjnie.
    W pozwie zawsze musisz oznaczyć wartość przedmiotu sporu (nieżaleznie czy
    żądasz wymiany aparatu czy czy zwrotu ceny), wg. mnie w przypadku żądania
    wymiany aparatu na nowy powinna to być kwota 1220 zł a nie 60 zł (cena w
    promocji). Wnioskuję tak z orzeczenia, którego teza brzmiała jak
    przytoczyłem wyżej.
    W tamtym stanie faktycznym chodziło co prawda o odszkodowanie, ale wg. taka
    analogia jest uzasadniona.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1