  • Data: 2010-07-27 10:51:00
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:i2k734$8e1$2@news.onet.pl...

    > Mogę Ci powiedzieć, ile stracą: w moim przypadku wszystko, bo po takich
    > cyrkach z reguły więcej tam nie pójdę. A biorąc pod uwagę, że 90% zakupów
    > robię za pomocą karty (nie tylko na 5 zł) to to dla sklepikarza strata
    > byłaby zauważalna. Dla zobrazowania: mam w zasięgu rzutu kamieniem 5
    > sklepów, w których robię zakupy. 3 z nich akceptują karty bez żadnych
    > fochów i zostawiam tam miesięcznie jakiś 1,5 tys zł. W pozostałych, gdzie
    > terminal jest ukryty "na alkoholu" albo "tylko powyżej 15 zł" wydaję może
    > 50, może 100 zł.

    Chcesz powiedziec, ze srednio dzienne w miesiacu robisz zakupy za ponad
    50-zl?
    Naprawde musisz duzo jedzenia wyzucac do smieci lub miec bardzo liczna
    rodzine...

    > A 1000 klientów dziennie? Przy 12 godzinnej pracy to półtora klienta na
    > minutę :-) I każdy płaci 5 zł? Marzyciel...
    >
    > PS. 23 grosze razy 1000 = 230 zł. To nadal 4,6% ;-) Przy marży 20% nadal
    > zostaje 14,4% - 720 zł

    Czy bank podaruje ci 24 grosze? A to przeciez nic w porownaniu z milionami
    jakimi dziennie bank obraca - dlaczego wiec bank nie podaruje 24gr tylko
    jeszcze naliczy od tego procenta?