  • Data: 2010-07-27 19:13:30
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1934ykmsigkqw$.11ahyhjkts73i.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Nie udzielasz. Wkurzasz tylko kasjerkę która na to nie ma żadnego wpływu
    > jak są realizowane płatności kartą.
    Nie, to była żona właściciela sklepiku - pisałem, że handlara.
    Taka klitka wynajęta na biznesik przez małżeństwo.

    > Konduktora też opieprzysz że się pociąg spóźnił?
    A co ty byś zrobił w takim sklepie? Poszedł z podwiniętym ogonem nic nie
    robiąc?
    W Biedronie przyjdzie cieć-ukłądacz i zbierze towar - za to mu płacą.
    W sklepie nikogo nie opieprzyłem. Po prostu wyszliśmy i tyle.
    Przecież jasno napisałem, wystarczy czytać, za konfabulacje głupców nie mogę
    odpowiadać.

    BTW - patrz tu huj witek mi imputuje zbuzganie konduktora za spóźnienie
    pociągu. Niech ci powie - jeśliś ciekaw - czemu jest hujem i czemu go tak
    nazywam, a będziesz wiedział, że mam prawo i rację.

    --
    Jotte