  • Data: 2010-07-27 11:02:54
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> wrote in message

    > OK, wiec po co ci karta skoro gotowka taniej?
    > - Nie placisz za konto w bnanku

    mam konto w banku i też nie płacę

    > - nie placisz za prowizji za karte

    za jedną płacę, za drugą nie (są w 2 różnych bankach i mają inne funkcje)

    > - nie ponosisz dodatkowych kosztow za pobranie gotowki

    nie ponosze, bo wypłacam we właściwych bankomatach.

    > - w sklepie nie masz ograniczen co do wielkosci

    ograniczeń do wielkości czego?

    > Zobacz same wady korzystania karta - wymien choc jeden pozytywny aspekt?

    nie zauważyłem

    natomiast pozytyw, wypłacam pieniądze, kiedy ich potrzebuję, nie muszę
    kombinować, by wypłacili mi wypłatę, jadę za granicę, nie muszę
    przepłacać za walutę w kantorze (zazwyczaj taniej wychodzi wybranie
    pieniędzy na miejscu, dodatkowo odpada ryzyko bycia okradzionym z
    gotówki w drodze). Dodaj do tego promocje (np zakup biletów lotniczych,
    opłaconych kartą, rezerwacja hotelu itp).

    > ps.
    > o plecaku banknotow nie pisz, bo dziennie nie robisz zakupow za 200 000zl.
    > Wez ze soba 500 zl i przekonaj sie jaki to @plecak@

    A po co mam az tyle przy sobie nosić, po za wyjątkowymi sytuacjami nie
    noszę przy sobie więcej niż 20-50zł.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl